Ukázka. Online marketing & zviditelnění

Zákazník chtěl rozšířit podnikání i na online platformy.

Firma MALEX Group s r.o. je zkušeným a prověřeným distributorem náhradních dílů pro eskalátory, travelátory a výtahy. Pro jejich zákazníky nabízí komplexní služby počínající výběrem vhodného dílu a kontrolou kvality až po proclení a dodání na adresu v České republice. Tomuto partnerovi jsme rádi pomohli dostat se na online trh, neboť věříme v jeho potenciál. Klíčovým zde bylo vytvoření reprezentativního loga, které symbolizuje výtahové příslušenství, následné vytvoření multijazyčného webu a následný marketing, který bude reflektovat vyhledávací dotazy v daném odvětví.

Logo MALEX Group s.r.o.
  • KlientMALEX Group s.r.o.
  • Druh zakázkyOnline marketing, tvorba webu a marketing
  • Webové stránkywww.malex-group.com
Hlavní cíle projektu.

Bylo potřeba několik kroků, které k úspěšnému zviditelnění online vedou.

Pro zákazníka jsme vytvořili logo a různé reklamní předměty, které pomohly se zviditelněním se u jejich partnerů, ale bylo zapotřebí vytvořit i webové stránky, které budou obsahovat požadavky jejich zákazníků na poptávku náhradních dílů. Protože má tato společnost zákazníky i v zahraničí, bylo rovněž nutné profesionálně přeložit stránky do dalších jazykových mutací. O poptávky se pak stará formulář, který koncového zákazníka vede k vyplnění potřebných údajů, které jsou pro společnost klíčové. Posledním krokem byla rozvaha vyhledávacích kampaní pro jednotlivé segmenty tak, aby bylo dosaženo co možná nejvyššího počtu prokliků, aby koncový zákazník poslat poptávku rychle a bez problémů.

Navštívit web
MALEX Group WEB-1
MALEX Group WEB-2
MALEX Group WEB-3
MALEX Group WEB-4
Nastavení marketingu.

Prvním klíčovým krokem je správné zvolení strategií.

V tomto případě šlo zákazníkovi o to, aby jeho stránky, respektive poptávkový formulář, byl tím prvním, který koncový zákazník uvidí při vyhledávání náhradních dílů. Analyzovali jsme proto trh a vytipovali klíčová slova, která by měla reklamy spouštět. Jak si můžete povšimnout na dalším obrázku, daný cíl se nám splnit podařilo za relativně nízké náklady.

více o marketingu
Optimalizace vyhledávání

Na základě sledování výsledků je důležité kampaň průběžně optimalizovat.

Naše práce na tomto projektu však nastavením reklamních sestav rozhodně nekončila. Vzhledem ke specifickému odvětví nabízených služeb bylo nutné analyzovat, která klíčová slova se vyplatí používat především proto, aby byla relevantní. Často se v tomto projektu stávalo, že klíčové slovo, které dokonale vystihuje náplň činnosti, není (dle Googlu) často vyhledáváno, a proto nelze skrze něj spouštět reklamy. V takovém případě jsme byli nuceni zaznamenávat vyhledávací dotazy a irelevantní pak začít používat jako tzv. vylučující - ty, které reklamy nespustí.

    Závěrem.

  • Zákazník k nám přišel s požadavkem, abychom mu pomohli s celkovým online marketingem společnosti. Vytvořili jsme pro něj tedy logo, webové stránky, a domluvili jsme se na vytvoření a následné správě online marketingu.

     

  • Stanovených cílů se nám podařilo dosáhnout za rozumné náklady a společnost MALEX Group s.r.o. nechala správu na nás. Co více vypovídá o kvalitě spolupráce než to, že jsou s námi spokojení a výsledky viditelné, což je to nejdůležitější.