Ukázka. Informační web dle eshopu

Zákazník potřeboval web pro velkoobchod ve stejném stylu.

AKINU CZ je e-shop pro všechny chovatele a majitele domácích mazlíčků. Produkty pro vás pečlivě vybírají, a vy se tak díky ušetřenému času při nakupování můžete věnovat radostem a novým zážitkům se svým parťákem. Celkově tato značka patří mezi tuzemskou špičku v tomto sortimentu. AKINU CZ k nám přišlo s požadavkem, že mají již hotový e-shop a že by bylo potřeba vytvořit webové stránky, které budou sloužit pro velkoobchod. Měly by obsahovat všechny informace, které se obvykle na e-shop nedávají. Vzhledem k tomu, že máme sami mazlíčky a tuto značku jsme samozřejmě znali, bylo nám velkým potěšením, že se obrátili zrovna na nás.

Logo AKINU CZ s.r.o.
  • KlientAKINU CZ s.r.o.
  • Druh zakázkyVytvoření webu dle předlohy
  • Webové stránkywww.akinu.com
Hlavní cíle projektu.

Na první pohled jednodušší zadání, ale realita byla složitější.

Vzhledem k tomu, že se jednalo o zadání, kde bylo cílem dodržet přesnou strukturu již hotového e-shopu, byla práce obtížnější, neboť jsme vlastně nemohli využít našich způsobů. Bylo ale nutné držet se šablony, která již existovala, ale zároveň byla navržena pouze na produkty, nikoliv na textové informační stránky. Museli jsme tedy nastudovat veškeré chování webu a styly si ručně definovat tak, aby svým vzhledem odpovídaly chování e-shopu.

Navštívit web
AKINU CZ WEB-1
AKINU CZ WEB-2
AKINU CZ WEB-3
AKINU CZ WEB-4
Cílem bylo vytvořit web pro velkoobchod.

Při tvorbě bylo nezbytně nutné přemýšlet nad tím, že web by měl být viditelný jen v určitých případech.

Jak jsme již zmínili, tento web měl sloužit převážně pro velkoobchod. To znamená, že jde o čistě informační web, který má obsluhovat jen konkrétní spektrum zákazníků. Začali jsme tedy uvažovat nad tím, jak stránky napsat, aby se vzájemně nepřebíjely s e-shopem, který vidět naopak být musí. Zvolili jsme tedy taková klíčová slova webu, aby byl viditelný převážně pro velkoodběratele, nikoli pro zákazníky.

více o SEO optimalizaci
Postup při tvorbě webových stránek.

Úkol definován byl, ale styly rozhodně ne. Musely se tedy vytvořit.

Jak bylo zmíněno na začátku, zprvu se toto zadání jevilo jako vcelku jednoduché. Při tvorbě jsme však zjistili, že šablona, na které se provozuje e-shop, není definována pomocí Bootstrapu, ale je zřejmě naprogramována pouze na potřeby e-shopu. Bylo na místě tedy analýzou zjišťovat, jak by nejlépe vypadaly textové pasáže, aby do sebe vzhledově zapadaly. Jakmile jsme měli styly vytvořené, zbývalo ještě optimalizovat responzivní chování na telefonech a tabletech tak, aby se vše chovalo obdobně jako e-shop samotný. Šlo zde opět o stejný princip - museli jsme vše definovat ručně, i když zde už byla alespoň možnost porovnávání s e-shopovou platformou.

    Závěrem.

  • Zprvu jednoduchý úkol se nakonec stal komplikovaným. Ne však natolik, abychom si s ním neporadili. Po analýze internetového obchodu jsme stanovili pravidla postupu, na základě kterých jsme web vytvořili.

     

  • Tato spolupráce nás opravdu bavila. Vyzkoušeli jsme si díky ní, jak zvládáme výzvy, se kterými jsme nepočítali. Obstáli jsme, což nás samotné velice potěšilo.